الأحد، 26 يوليو 2009

اشوف وشك بخير


المدونه مغلقه مؤقتا

23 التعليقات:

EMMY BABY يقول...

يالهوووووووووووى بتهزرى

EMMY BABY يقول...

لالالالالا انتى فعلا هزرتى

EMMY BABY يقول...

ويجيلك قلب تهزرى وانا لسة على وش الارض

EMMY BABY يقول...

لا بجد ياغروب فى ايه بس مغلقة ليه

طب لو فى حاجة خنقاكى زيى مثلا فضفضى اطردينى كدة يعنى

لكن بلاش تبعدى

EMMY BABY يقول...

مستنياكى تيجى تطردينى بقى

ربنا يرجعك لينا بسرعة يارب يارب

EMMY BABY يقول...

طب هو انتى بجد هترجعى امتى :((

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

غروب هانم


انا عارفه انك مشغوله قووى اليومين دول

ربنا يوفقك يارب وعقبال ما نتعب ليكى يارب وانتى بجد الفرحه الكبيره
والف مليون مبروك
وربنا يتمم بخيرررررررررررررر

لولولولولولولولولولولولولى

غير معرف يقول...

تروحى و تيجى بالسلامة يا غروب
و على الله يكون المانع خير

saragebaly يقول...

ليه بس كدة يا سارة ؟؟!

دة انا كنت جاية ومج النسكافيه معايا

لزوم المخمخة

يارب يكون المانع خير يارب

مش تطولي الغيبة

وطمنينا عليكي دايما

في حفظ الله ورعايته

سارة

غير معرف يقول...

:((((((((((
طيب ليه كده بس ؟؟

يارب يكون المانع خير .. وترجعي بسرعه :)

ahmed_k يقول...

ليه كده أيه اللي جرى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

طـائر الليــل الحـزين يقول...

ايه يا بنتى خير
وانا اللى جييييييت اقول واحشتينى

وردة يقول...

ليه يا غروب
في ايه
حد زعلك يا بنتي

لاسع افندى يقول...

بعد كل غروب لازم شروق

المهم يكون مؤقتا

حاجــ عيال ــات يقول...

اصلك بت فقر

حاجــ عيال ــات يقول...

اصلك بت فقر

فراشة يقول...

ليه كده يا غروب

انشاء الله ترجعى بخير
انتظر شروقك من جديد

وحي القلم يقول...

السلام عليكم
طب ايه الاسباب فجأة كدا

عموما
يارب يكون خير

تقبلي مروري طانت غروب

منــار فايد يقول...

مؤقتا خليكي على قد كلامك
يعني مش مسموحلك تتاخري عن اسبوع
اه بجد
والله لو حاجه مزعلاكي وماله احكيها
احنا مش نعرف بعض اوي
بس اكيد لو اتكلمتي وحكيتي
هتلاقينا بنسمعك
يالله بلاش تاخير

منار

سوسو الاموره يقول...

تروحي وترجعي بالسلامه ويتمملك امورك كلها على خير يا غروب هتوحشينى

الازهرى يقول...

أشد أنا فى شعرى يعنى

هو انا ارجع من الامتحانات الاقى الكل بيقول اجازة ؟

عموما
الامر لله

ترجعى بالف سلامة
ربنا معاكى

جارة القمر يقول...

كوني بخير

مستنيين رجوعك

بلاش الانهزام دة


خليكي قوية

تحياتي

أمل حمدي يقول...

هو في ايه

هو النت يقطع كام يوم ارجع الاقيكي عزلتي

ينفع كدا ؟؟؟؟

طب طمنينا على النتيجة يا حبيبة ماما

ماشي ربنا يسامحك

زعلانة منك

 

ما بعد الغروب © 2008. Design By: SkinCorner